خجل بنوتات
انت شكلك هتقعد تدور وتلف فى المنتدى ومش هتسجل حاجه بسيطه زى شكة الدبوس واضغط على كلمة تسجيل


REEF
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
اهلا بكم فى منتدانا ارجو ان تسجلوا فيه لأنكم ستسعدون به

شاطر | 
 

 ليه الدنيا وحشه اوى كده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بنوته سكره
admin
admin


عدد المساهمات : 248
تاريخ التسجيل : 08/07/2010
العمر : 21
الموقع : الجيزه بالقاهره

مُساهمةموضوع: ليه الدنيا وحشه اوى كده   الأحد يوليو 17, 2011 5:44 pm


ليه الدنيا دي وحشه اوي

ليه الدنيا دي وحشه اوي سؤال نفسي الاقي اجابة عليه ؟

ليه لما تحب حد اوي ومتتخيلش حياتك غير معاه فجأه الحد ده بيتخلى عنك بسهولة ؟

ليه اكتر حد بايعك وهانك هو اكتر حد انت محتاجله و نفسك تترمي في حضنه ؟

ليه القسوة اليومين دول بقت حنيه ؟

ليه لما تكون محتاج حد اوي وحتموت وتشوفه ميرداش حتى يتكلم معاك ؟

ازاي ممكن حد يتغير بسرعة اوي كده لمجرد انك بتعاتبه على غلطة عملها ؟

ازاي ممكن تبيع حد اتغير بجد علشانك علشان حد تاني يبيعك ببلاش ومش قادر تسامح نفسك على اللي عملته مع اللي اتغير علشانك وبرده مش قادر تتخيل حياتك من غير الحد اللي بايعك ومش قادر تقلل من نفسك اكتر من كده ؟

هي الطيبة اليومين دول بقيت عبط ؟

ليه لازم تتعامل دايما مع الناس بسوء نيه علشان متتجرحش ؟


ياريت اللي يعرف اجابة اي سؤال من الاسئلة دي يجاوب اذا لقى اجابه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://love.yourforum4u.com
fox120
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 18/07/2011
العمر : 31
الموقع : أنا مبحر مع العالم على زورق بلا مجداف على كف الزمن تايه ولا ادري وين يرميني

مُساهمةموضوع: رد: ليه الدنيا وحشه اوى كده   الإثنين يوليو 18, 2011 6:02 am

ليه الدنيا دي وحشه اوي سؤال نفسي الاقي اجابة عليه ؟

الدونيه عمرها مكانت وحشه بس الناس هى الى اتغيرت اوى
ليه لما تحب حد اوي ومتتخيلش حياتك غير معاه فجأه الحد ده بيتخلى عنك بسهولة ؟
اه والله عندك حق بس بجد معرفش السبب
ليه اكتر حد بايعك وهانك هو اكتر حد انت محتاجله و نفسك تترمي في حضنه ؟
لانديما الحبيب هو الى بقى يبعد اليومين دول

ليه القسوة اليومين دول بقت حنيه ؟
وهم بيقولو صرب الحبيب زى اكل الزبيب......بس القسوه عمرها متكون حنيه

ليه لما تكون محتاج حد اوي وحتموت وتشوفه ميرداش حتى يتكلم معاك ؟
لو لقيتى السبب قليلى اصل السوال ده بسالو لنفسى كل يوم


ازاي ممكن حد يتغير بسرعة اوي كده لمجرد انك بتعاتبه على غلطة عملها ؟

ده يبقى فى الاصل مش حبيب ........ده يبقى بنادم متصلط

ازاي ممكن تبيع حد اتغير بجد علشانك علشان حد تاني يبيعك ببلاش ومش قادر تسامح نفسك على اللي عملته مع اللي اتغير علشانك وبرده مش قادر تتخيل حياتك من غير الحد اللي بايعك ومش قادر تقلل من نفسك اكتر من كده ؟

المثل بيقول خد ال يحبك مشالى تحبه.......والله اليومين دول الواحد لازم يبص للمثل ده كويس.......لان الى بنحبهم ديما بيبعدو عنا......ومش عارف ليه

هي الطيبة اليومين دول بقيت عبط ؟
والله ممكن نقول كده.....بس الاعمال لله ......

ليه لازم تتعامل دايما مع الناس بسوء نيه علشان متتجرحش ؟


لا لا لا

اوعى تتعملى مع حد بسوء نيه

لحد ميبنلك الكس

النيه لله احنا لينا الى ظاهر

خلى بالك


.................

تحياتى اختى الغاليه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ليه الدنيا وحشه اوى كده
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
خجل بنوتات :: المنتدى العام-
انتقل الى: